VAROVÁNÍ. Část peněz, které platíte svým dodavatelům, jsou nejspíše vyhozené peníze. Celá řada nákupčích totiž nepostupuje při realizaci výběrových řízení správně a dopouští se laciných chyb. Díky tomu „nechávají peníze ležet na stole“.

Dejte mi 7,5 hodiny a já vás naučím UCELENÝ KONCEPT,...

JAK SI VYJEDNAT LEPŠÍ DODAVATELSKÉ PODMÍNKY -  

... a jak dělat úspěšná...

VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ V NÁKUPU

Přestože v nákupní branži začínáte nebo jste v minulosti nedosahovali takových výsledků, jaké byste chtěli.


Část peněz, které platíte svým dodavatelům, jsou možná vyhozené peníze.

Jenže, jak velká část to je? Který dodavatel je ten nejlepší? Jak jej najít, rozpoznat a vybrat? Kolik procent byste mohli ušetřit, kdybyste při realizaci výběrového řízení postupovali správným způsobem?

Mnoho nákupčích si myslí, že má dobré nákupní ceny, ale skutečnost je často jiná. Dodavatelé na spolupráci vydělávají a oni ani netuší jak.

Možná si sami říkáte, že část peněz, které platíte svým dodavatelům, jsou vyhozené peníze. Jenže, kterých služeb či položek se to týká? A tak dodavatelům platíte to, co chtějí, protože vlastně nevíte, které položky to jsou.

Nebo vám váš dodavatel předloží otevřenou kalkulaci a vy víte, že údaje v ní obsažené jsou správné, a bez problémů se domluvíte. Včetně výše jeho marže?

Kolik procent byste mohli ušetřit, kdybyste při realizaci výběrového řízení postupovali správným způsobem?

Odhalit nesprávné dodavatele, rozpoznat a vybrat ty nejlepší přitom nemusí být složité. A právě postupy, jak to dělat, se dozvíte na tomto praktickém a hojně navštěvovaném semináři.

JAK VÁM TENTO SEMINÁŘ POMŮŽE V NÁKUPNÍ PRAXI

Na semináři Jak si vyjednat lepší dodavatelské podmínky – Výběrová řízení v nákupu si představíme techniky a postupy, díky kterým se naučíte výběrová řízení lépe organizovat, zoptimalizovat a zefektivnit.

Získáte praktické informace o tom, jakým způsobem můžete snížit nákupní ceny a vyjednat si lepší dodavatelské podmínky.

PODÍVEJTE SE NA KRÁTKOU VIDEOUKÁZKU

CO SE DÁLE DOZVÍTE

Získáte užitečné tipy, rady a návody, které vám pomohou v následné každodenní práci:

  • Budeme řešit případovou studie na téma realizace výběrového řízení.
  • Ukážeme si, co ovlivňuje firemní nákup a co můžete ovlivnit vy.
  • Dozvíte se, které činnosti zahrnuje komplexní nákupní proces.
  • Podíváme se na 12 skrytých pastí v metodice realizace výběrových řízení, do kterých se snadno můžete chytit.
  • Získáte 15 praxí prověřených tipů, díky kterým vyladíte vaši metodiku a ušetříte.
  • Zjistíte, které činnosti jsou klíčové a proč.
  • Naučíte se používat různé typy výběrových řízení.
  • Ukážeme si, co je to multikriteriální hodnocení a jak jej aplikovat.
  • Podíváme se na techniky, jak dosáhnout úspor u současných dodavatelů.
  • Rozebereme, čím je ovlivněn konečný výsledek vyjednávání a proč.
  • Ukážeme si, jak a proč hodnotit dodavatele a co vám to přinese.
  • Dozvíte se, jaká kritéria použít při rozhodování o nákupu.
  • V neposlední řadě se podíváme na to, jak prodat výsledky vaší práce.

KOMU JE SEMINÁŘ URČEN

Tento seminář je určen každému, kdo je odpovědný za realizaci výběrových řízení ve společnostech všech velikostí.

CO ŘÍKAJÍ ZÁKAZNÍCI

Možná si říkáte, že to sice zní zajímavě, ale že chcete důkazy. Že vám učat na semináři k něčemu opravdu bude. Nechme tedy mluvit klienty, kteří už absolvovali nějaký kurz a aplikují různé tipy, rady a návody ve své každodenní nákupní praxi:

„Na pozici nákupu pracuji teprve půl roku a seminář Jak si vyjednat lepší dodavatelské podmínky – Výběrová řízení v nákupu jsem si vybrala jako jeden z možných nástrojů načerpání nových informací. Zvolila jsem velmi dobře, protože nejen zkušený a charismatický lektor pan Cirkovský, ale i zkušenější účastníci semináře mi předali spoustu poznatků, ze kterých mohu čerpat. Přestože se v pracovní sféře pohybuji teprve pár let, už jsem se mnoha školení zúčastnila a seminář vedený panem Cirkovským řadím mezi jeden z nejpřínosnějších.“
Kateřina TrávníčkováHOPI POPI, a.s.
„Seminář Jak si vyjednat lepší dodavatelské podmínky – Výběrová řízení v nákupu doporučuji všem, kteří chtějí získat širší rozhled v oblasti nákupu. Jednodenní kurz byl řízen profesionálně a zaměřil se na konkrétní oblasti, které nejvíce zajímaly přítomné účastníky. Forma, kdy se setkávají názory lidí z různých firem je vhodná hlavně tam, kde se sejdou sdílnější povahy, a pokud se to podaří, uvědomí si člověk, že téměř vždy je jeho přístup ovlivněn zažitými stereotypy, které se může vyplatit změnit.“
Tomáš OtáhalMeopta – optika, s.r.o.
„Se seminářem na téma Jak úspěšně vyjednávat s dodavateli jsem maximálně spokojený. Výklad byl jasný, srozumitelný, zajímavý a doplněný o osobní zkušenosti přednášejícího i účastníků. Seminář splnil mé očekávání a doporučuji jej všem nákupčím.“
Aleš HradečnýABB s.r.o.

ČAS ZAHÁJENÍ A PRŮBĚH SEMINÁŘE

Seminář se uskuteční 1. 6. 2022. Začíná v 9:00, předpokládaný konec je v 16:30.


MÍSTO KONÁNÍ

Hotel Occidental Praha Five**** (dříve Hotel Barceló Praha Five), Radlická 46, 150 00 Praha 5

POZNÁMKA: V případě nepřiznivé epidemiologické situace nebo při malém počtu přihlášených účastníků se seminář uskuteční v plánovaném termínu on-line formou. Výuka probíhá v platformě Microsoft Teams.

Aby byl váš zážitek z kurzu plnohodnotný, je zapotřebí, aby byl váš počítač vybavený funkční kamerou a mikrofonem. Pokyny k připojení dostanete e-mailem před začátkem kurzu.

Nejsou to webináře, na kterých jen posloucháte přednášejícího a možná něco napíšete do chatu.

Skrze různé aktivity budete zapojeni do průběhu – budeme intenzivně pracovat. V průběhu dne budete mít prostor na sdílení vlastních zkušeností a postřehů se všemi účastníky. 


CO VŠECHNO ZA VAŠI INVESTICI ZÍSKÁTE

  • VSTUPENKU na celodenní seminář
    Osobní know-how lektora ověřené vlastní praxí - Kvalitní podrobné materiály jsou samozřejmost - Můžete se soustředit na výklad, nebude to diktát - K prezentaci se můžete kdykoliv vrátit a stále budete vědět, co jsme probírali.
  • BONUS # 1
    eBook 25 tipů, jak realizovat DOKONALÉ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ v hodnotě 1 500 Kč.
  • BONUS # 2
    Pracovní sešit, který vám poslouží při analýze vašeho dodavatelského trhu v hodnotě 1 500 Kč.
  • BONUS # 3
    Konzultace v hodnotě 3 000 Kč na téma probírané na semináři, konzultace bude probíhat Písemnou formou e-mailem a zahrnuje 2 hodny práce. Čerpání bonusu je možné až do 30 dní po ukončení semináře.

REKAPITULACE TOHO, CO ZA VAŠI INVESTICI ZÍSKÁTE

Celodenní seminář(hodnota PROFI varianty 5 990 Kč)
BONUS # 1 eBook 25 tipů, jak realizovat DOKONALÉ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ(hodnota 1 500 Kč)
BONUS # 2 Praktický pracovní sešit(hodnota 1 500 Kč)
BONUS # 3 Konzultace v hodnotě 3 000 Kč (hodnota 3 000 Kč)

Celková hodnota semináře a bonusů: 11 990 Kč

Nebudu vám účtovat čásku 11 990 Kč, to je hodnota semináře a bonusů PROFI varianty.

Cena semináře začíná

od 4 961 Kč

Cena je uvedená se slevou za včasnou registraci v Kč bez DPH.


10% SLEVA ZA VČASNOU REGISTRACI

Při včasné registraci na seminář získáte 10% slevu. Zvýhodněná cena je platná pouze do 30. 4. 2022. Od 1. 5. 2022 platí standardní vstupné.

Vyberte si verzi semináře. Klikněte na tlačítko OBJEDNAT SEMINÁŘ. Vyplňte objednávkový formulář a v části Slevový kód vložte kód PREDPRODEJ6 a stiskněte tlačítko UPLATNIT SLEVOVÝ KÓD. Cena se automaticky přepočítá


JAK VYSOKOU ČÁSTKU JSTE OCHOTNI INVESTOVAT, ABYSTE MĚLI VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ V MALÍČKU?

LOW-COST
5 490 Kč
Cena je uvedená bez DPH
Cena zahrnuje
vstupenku na seminář
kvalitní materiály zahrnující osobní know-how lektora
celodenní občerstvení (káva, čaj, minerálka, zákusky)
VIP MENTORING
24 950 Kč
Cena je uvedená bez DPH
Cena zahrnuje
vstupenku na seminář
kvalitní materiály zahrnující osobní know-how lektora
praktické bonusy v hodnotě 6 000 Kč
VIP mentoring v hodnotě 19 950 Kč
celodenní občerstvení (káva, čaj, minerálka, zákusky)
oběd (polévka, hlavní jídlo, nealkoholický nápoj)

Chcete mít ty nejlepší možné výsledky? Umím vám pomoci. Podívejte se v čem a jak. Klikněte zde na VIP MENTORING. >>>


Chcete se přihlásit právě teď? Klikněte na OBJEDNAT SEMINÁŘ a rezervujte si místo.


POŘÁD JEŠTĚ VÁHÁTE? NENÍ TŘEBA.

Protože jsem si naprosto jistí přínosem semináře pro zlepšení úrovně řízení vašich zásob, rozhodli jsem se usnadnit vám rozhodování a poskytnout vám garanci vrácení peněz.

Pokud se na seminář přihlásíte a během první hodiny zjistíte, že s obsahem a průběhem nejste spokojení, tak můžete seminář opustit a požádat o vrácení kupní ceny.


KDO SEMINÁŘ VEDE A PROČ MU DŮVĚŘOVAT

Jaroslav Cirkovský

lektor a konzultant úspěšného firemního nákupu
Předám vám své KHOW-HOW, které jsem získal během své dlouholeté praxe. V oblasti nákupu a obchodu působím od roku 1992. Jako nákupní manažer jsem pracoval v prostředí českých i zahraničních společností.

Jsem absolventem britského vysokoškolského programu zaměřeného na strategické řízení a držitelem titulu Master of Business Administration (MBA) uděleného britskou Nottingham Trent University.

Na OPEN UNIVERSITY CR, BUSINESS SCHOOL jsem získal Profesionální diplom v managementu.

Stále na sobě tvrdě pracuji a vzdělávám se. Absolvoval jsem řadu kurzů, seminářů a konferencí se zaměřením na problematiku nákupu a to v ČR i zahraničí.
O svoje znalosti se pravidelně dělím na svém blogu.

PŘIHLÁŠENÍ NA SEMINÁŘ

Přihlášením na seminář souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami, s evidencí vašich kontaktních údajů (do doby, než požádáte o jejich vymazání a zrušení vašeho souhlasu, což je možné udělat kdykoliv) a se zasíláním informací či nabídek seminářů.