Správná volba pro váš profesionální růst

Microsoft Excel pro nákupčí

14533010_s

Zpracováváte velké množství dat? Bez ohledu na to, zdali analyzujete historii svých nákupů nebo například porovnáváte nabídky dodavatelů, pravděpodobně k této činnosti používáte MS Excel. Abyste dokázali naplno využívat schopností tohoto mocného nástroje, musíte jej velmi dobře ovládat.

Abychom vám usnadnili získávání kvalitních informací pro vaše rozhodování či sledování výkonnosti, připravili jsme pro vás speciální seminář Microsoft Excel pro nákupčí.

Kurz je zaměřen na představení efektivních postupů při zpracovávání různých druhů tabulek a využívání tohoto nástroje v každodenní nákupní praxi.

Na školení se naučíte naplno využívat úžasných schopností Excelu a také vám představíme méně známé nástroje, které se vám mohou hodit.

Námi doporučované techniky a postupy si budete osvojovat prostřednictvím krátkých případových studií, které si s sebou odnesete pro pozdější využití.

OBJEDNAT SEMINÁŘ

Jak vám tento seminář pomůže ve vaší práci a proč má smysl jej absolvovat

Na semináři Microsoft Excel pro nákupčí se naučíte vytvářet tabulky a výdajové analýzy s ohledem na specifika vašeho firemního nákupu tak, aby vás žádný běžný postup při zpracování tabulek v tomto programu nevyvedl z míry.

Díky znalostem získaným na tomto prakticky zaměřeném kurzu bude vaše práce v Excelu radostí. Zrychlíte vaše stávající postupy a naučíte se nové, efektivnější.

Na školení vám představíme praktické vzory pro činnost nákupčího, které sami úspěšně používáme praxi. 

Obsah a co se dozvíte

Praktické informace, které vám pomohou v následné každodenní praxi:

Kdo by se měl semináře zúčastnit

Seminář Microsoft Excel pro nákupčí je určen pracovníkům oddělení nákupu, kteří zpracovávají, analyzují, vyhodnocují a interpretují nákupní data (např. nabídky dodavatelů, hodnocení dodavatelů, různé výdajové analýzy, obratové statistiky, cenové přehledy či plány nákupu).

Čas zahájení a průběh semináře

Seminář se koná 23. 11. 2016. Začíná v 9:00, předpokládaný konec je v 16:00.

Místo konání

Školící místnost firmy Edumatik, spol. s r.o., Dlouhá 16, Praha 1 (mapa je zde)

Jaká je cena a co za ní získáte

Při včasné registraci seminář stojí  3 500 Kč bez DPH (4 235 s DPH 21 %) a cena zahrnuje:

Zvýhodněná cena je platná pouze do 15.10. 2016. Standardní vstupné, které je platné od 16. 10. 2016, činí 3 800 Kč bez DPH (4 598 s DPH).

Bonusy v hodnotě 3 000 Kč

Záruka spokojenosti

9690150_sProtože jsem si naprosto jistý přínosem semináře pro zlepšení úrovně vašeho nákupu, své znalosti jsem získal vlastní nákupní praxí a vím, že fungují, rozhodl jsem se usnadnit vám rozhodování a poskytnout vám garanci vrácení peněz.

Pokud se na seminář přihlásíte a během první hodiny zjistíte, že s obsahem a průběhem nejste spokojení, můžete seminář opustit a požádat o vrácení kupní ceny.

Kdo pro vás seminář připravil a proč autorům důvěřovat

DanielMikláš

Programem vás bude provázet Daniel Mikláš, který je specialistou v problematice Microsoft Excelu. Mimo jiné se věnuje návrhům, modelování a analýzám nákupních i jiných ekonomických postupů.

Práci v Excelu a lektorování se zabývá 20 let. Jeho kurzy za tu dobu navštívil bezpočet spokojených frekventantů. Kromě pořádání otevřených seminářů také realizoval mnoho excelových řešení na klíč.

Daniel Mikláš je jednatelem vzdělávací společnosti Edumatik, spol. s r.o.

Jarda Cirkovský – III

Druhým spoluautorem semináře je Jaroslav Cirkovský, který má čtyřiadvacetiletou praxi v oblasti nákupu a obchodu. Jako nákupní manažer působil v prostředí českých i zahraničních společností.

Nyní se věnuje lektorské činnosti v kurzech pro profesionální nákupčí a o svoje znalosti se pravidelně dělí na svém blogu.

Přihlášení na seminář

Přihlášením na seminář souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami, s evidencí vašich kontaktních údajů (do doby, než požádáte o jejich vymazání a zrušení vašeho souhlasu, což je možné udělat kdykoliv) a se zasíláním informací či nabídek seminářů.

OBJEDNAT SEMINÁŘ

Nejlepší vyjednaváč je váš počítač

Podrobný návod, jak realizovat úspěšné výběrové řízení

ebook o firemním nákupu a e-aukcích


X

© Jaroslav Cirkovský • Všechna práva vyhrazena • Provozovatelem webu je firma BENEFICO s.r.o. • Google+

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby