Správná volba pro váš profesionální růst

Prezentační dovednosti pro nákupčí

Jste zkušení vyjednavači. Nákupní rozhovory u „kulatého stolu“ zvládáte bez větších problémů. Jakmile se však máte postavit a promluvit před větším auditoriem, ztrácíte půdu pod nohama.

Zvláště když to jsou vaši kolegové  a nadřízení, které potřebujete získat  pro váš záměr, obhájit vaše výsledky. Nervozita vám svírá hrdlo a dříve sebevědomé vystupování je dávno pryč.

Ale přesto je musíte „nějak“ přesvědčit, aby to pro vás udělali, abyste získali požadovanou cenu, abyste dokázali prodat výsledky své práce či abyste ovlivnili jejich rozhodování.

Někteří lidé v tom mají obrovskou výhodu a prostě to umí, skoro se s tím narodili. Umí přesvědčit nadřízeného či dodavatele, aby udělal rozhodnutí, na které čekají. Aby upřednostnili vás před ostatními. Aby uvěřili, že vaše rozhodnutí je správné.

Když pochopíte, jak na to a naučíte se to, stanete se pro tuto schopnost oceňovanými i vy.

Vše, co pro to potřebujete krok za krokem projdete a naučíte se používat na speciálním semináři nazvaném Prezentační dovednostní pro nákupčí.

OBJEDNAT SEMINÁŘ

Jak vám tento seminář pomůže v nákupní praxi

Osvojíte si dovednosti nutné pro realizaci úspěšné prezentace a to jak při jednání s dodavateli, tak i pří každodenním styku s interními zákazníky – při prodeji výsledků své práce.

Naučíte se způsob, jak správně připravit strukturu vlastní prezentace a ovládnete nezbytné předpoklady úspěšného vystoupení před auditoriem.

Získáte potřebnou jistotu, vytvoříte dobrý dojem a díky tomu prodáte svoje myšlenky.

 Jakým tématům se dále budeme věnovat, aby vám lidé se zájmem naslouchali, porozuměli vašemu sdělení a neodmítli vás

Pod vedením zkušeného lektora s mnohaletou praxí se dozvíte, co ovlivňuje výsledek vaší prezentace a co musíte udělat, abyste byli úspěšní.

Před zahájením kurzu si zpracujete on-line test vašich prezentačních dovedností, který vyhodnotíme a předáme vám výsledky.

První den získáte poznatky o zákonitostech úspěšné prezentace a mimo jiné se dozvíte a naučíte:

Vlastní zkušenost je k nezaplacení. Proto druhý den budeme prakticky rozvíjet vaše prezentační dovednosti. Taky se zaměříme na nácvik potlačení trémy, získání sebejistoty a vytvoření pozitivního dojmu.

Následně získáte zpětnou vazbu a tipy na zdokonalení svých prezentačních dovedností. Cvičeni budou vyhodnocena a na tomto základě dopracujeme „manuál“ úspěšné obchodní prezentace.

Co se dále dozvíte

Komu je seminář určen

Seminář je určen manažerům nákupo, manažerům logistiky, nákupčím, střednímu a vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je určen referentům nákupu, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérově růst.

Jaká je cena a co za ní získáte

Při včasné registraci seminář stojí 4 990 Kč bez DPH 6 038 Kč s DPH 21 %) a cena zahrnuje:

Zvýhodněná cena je platná pouze do 1. 7. 2015. Standardní vstupné, které je platné od 2. 7. 2015, činí 5 590 Kč bez DPH (6 764 s DPH).

Čas zahájení a průběh semináře

Seminář se koná 12. 8. 2015. Začíná v 9:00, předpokládaný konec je v 16:30.

Místo konání

Hotel Barceló Praha, Na strži 32, 140 00 Praha

9690150_s

Záruka spokojenosti

Protože jsem si naprosto jistý přínosem semináře pro zlepšení úrovně vašich prezentačních dovedností, sám jsem tímto tréninkem prošel a vím, že funguje, rozhodl jsem se usnadnit vám rozhodování a poskytnout vám garanci vrácení peněz. Pokud se na seminář přihlásíte a během první hodiny zjistíte, že s obsahem a průběhem nejste spokojení, tak můžete seminář opustit a požádat o vrácení kupní ceny.

Kdo seminář školí a proč mu důvěřovat

Aleš Kabátek

Aleš Kabátek

Je sociolog s bohatými praktickými zkušenostmi z podnikání a řízení týmů v oblasti poradenství, vzdělávání a výzkumu. Po absolvování  Filozofické fakulty UK v Praze zahájil svoji profesní dráhu na Fakultě řízení VŠE.

Po té pracoval v Sociologickém ústavu v Praze, kde se stal členem vědecké rady ústavu. Na počátku 90. let byl členem katedry sociologie na FF UK v Praze.

Od roku 1994 působí v soukromém sektoru a věnuje se vzdělávací a poradenské činnosti. V současnosti je Managing Partner společnosti společnosti SMARTER.

Publikuje v odborných i populárních časopisech, externě přednáší na Univerzitě Karlově a působí jako lektor a kouč manažerů  a specialistů renomovaných a nadnárodních firem.

Přihlášení na seminář

OBJEDNAT SEMINÁŘ

Přihlášením na seminář souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami, s evidencí vašich kontaktních údajů (do doby, než požádáte o jejich vymazání a zrušení vašeho souhlasu, což je možné udělat kdykoliv) a se zasíláním informací či nabídek seminářů.

ebook o firemním nákupu a e-aukcích

Nejlepší vyjednávač je váš počítač

Podrobný návod, jak realizovat úspěšné výběrové řízení

X

X

© Jaroslav Cirkovský • Všechna práva vyhrazena • Provozovatelem webu je firma BENEFICO s.r.o. • Google+

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby