Správná volba pro váš profesionální růst

Strategické řízení nákupu a strategie nákupu

18492456_s

Když o vašem oddělení nákupu někdo řekne, že nefunguje, co tím vlastně myslí? Vždyť děláte stále stejné věci. Za co nejnižší ceny a v nejkratším čase se snažíte nakoupit kvalitní produkty.

Ale opakováním stále stejných činností dosáhnete stejných výsledků. Některé činnosti, které denně děláte, vypadají jako nezbytné, další jako zcela klíčové. Ale opravdu jsou tak důležité? Co když vám tyto činnosti ve skutečnosti mnoho nepřináší?

Vyspělé a světoznámé společnosti velmi dobře vědí, že nákup, respektive strategický nákup, nevede pouze ke snížení dodavatelských cen a k zajištění kvalitních produktů v nejkratší době.

Hlavním úkolem strategicky řízeného nákupu je nakupovat ve správné kvalitě, kvantitě a čase. To navíc od správného a bezpečného dodavatele.

Strategický nákup se dlouhodobě a systematicky zaměřuje na uspokojení potřeby interního zákazníka, na kontrolu všech finančních prostředků a na vyhledávání prostoru pro možné úspory. Dále také na optimalizaci nákupního procesu a zvýšení jeho flexibility, ale i snížení nákupního rizika nebo podporuje inovace a vývoje.

Tímto podstatným způsobem strategický nákup přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, k dosažení firemních cílů a v neposlední řadě také ke zvýšení hodnoty firmy.

OBJEDNAT SEMINÁŘ

 Jak vám tento seminář pomůže v nákupní praxi

Na semináři STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ NÁKUPU A STRATEGIE NÁKUPU si osvojíte v praxi osvědčené dovednosti nezbytné pro zavedení používání metod a nástrojů strategického řízení nákupu, které vám pomohou zvýšit úrovně vašeho firemního nákupu.

Představíme si postupy a metody pro optimalizaci procesu nákupu a snižování jeho nákladů. Dále také získáte návod pro nastavení pravidel nákupu, určení přesných rolí a odpovědností, které jsou s jednotlivými rolemi neodmyslitelně spjaty.

Dále se dozvíte, jaké klíčové faktory nákup ovlivňují a co vše musíte zohlednit při volbě správné strategie nákupu.

Na semináři nebudete jen nečinně sedět a poslouchat. Během realizace případové studie na téma „Zlepšení fungování oddělení nákupu“ si porovnáte vaše návrhy a postup jejich implementace s kolegy z branže.

Podívejte se na krátkou videoukázku

Co se dále dozvíte

Komu je seminář určen

Seminář je určen manažerům logistiky, manažerům nákupu, nákupčím a střednímu i vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je seminář určen referentům nákupu, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérově růst.

Co říkají zákazníci

„Absolvoval jsem kurz Strategické řízení nákupu a strategie nákupu. Seminář byl velice obsáhlý a poučný, obsahoval velmi užitečné informace v oblasti strategie, analýzy a rozvoj firemního nákupu. Co jsem si ze semináře odnesl? Určitě mnoho zkušeností, různých poznatků, jak od kolegů se kterými jsem kurz absolvoval, tak i od velmi zkušeného lektora pana Cirkovského, který celou prezentaci velice srozumitelně popisoval a řešil na konkrétních případech ze své dlouholeté praxe. Za to chci panu Cirkovskému samozřejmě poděkovat a jsem rád, že s námi sdílel tyto svoje letité zkušenosti. Seminář bych určitě doporučil každému, kdo potřebuje rady ohledně firemního nákupu.“
Tomáš Fischer
První brněnská strojírna Velká Bíteš, a. s.

„Seminář na téma Strategické řízení nákupu a strategie nákupu byl pro mě velice přínosný. Absolvovala jsem již několik školení, která se zabývala podobnou problematikou, ale jen z mála jsem odcházela s pocitem, že mě o něco obohatila. Získala jsem jasnou představu, jak by strategické řízení nákupu mělo být implementováno v daném subjektu. Lektor informace předával srozumitelnou formou a uváděl příklady z praxe, což velmi kvituji. Určitě se velmi ráda zúčastním dalších programů, které budou pod vedení p. Cirkovského.“
Bc. Karolína Tomšová
ATAS elektromotory Náchod a. s.

„Školení mi napomohlo k propojení mé dosavadní praxe s teoretickými poznatky. Jasný přínos jsem viděl ve zdokonalení se, jak lépe definovat a následně prosadit své názory, což jsem z daleka neuměl. Také diskuse s člověkem, který prošel bohatou praxí, mi přinesla nové poznatky a názory, které postupně vyhodnocuji a budu se snažit toto v mé praxi dále aplikovat.“
Václav Brandejs
LEIFHEIT s.r.o.

Další hodnocení účastníků seminářů.

Čas zahájení a průběh semináře

Seminář se uskuteční 15. 3. 2017. Začíná v 9:00, předpokládaný konec je v 16:30. 

Místo konání

Hotel Barceló Praha Five, Radlická 46, 150 00 Praha 5

Jaká je cena semináře a co za ní získáte

Při včasné registraci seminář stojí 4 500 Kč bez DPH (5 445 s DPH 21 %) a cena zahrnuje:

Zvýhodněná cena je platná pouze do 14. 2. 2017. Standardní vstupné, které je platné od 15. 2. 2017, činí 4 900 Kč bez DPH (5 929 s DPH).

Bonusy v hodnotě 4 500 Kč

K obsáhlým tištěným materiálům, zahrnujícím mé čtyřiadvacetileté zkušenosti nabyté vlastní nákupní praxí, navíc získáte tyto velmi hodnotné BONUSY v hodnotě 4 500 Kč bez DPH.

Záruka spokojenosti

9690150_sProtože jsem si naprosto jistý přínosem semináře pro zlepšení úrovně vašeho nákupu, své znalosti jsem získal vlastní nákupní praxí a vím, že fungují, rozhodl jsem se usnadnit vám rozhodování a poskytnout vám garanci vrácení peněz.

Pokud se na seminář přihlásíte a během první hodiny zjistíte, že s obsahem a průběhem nejste spokojení, tak můžete seminář opustit a požádat o vrácení kupní ceny.

Kdo seminář vede a proč mu důvěřovat

Jarda Cirkovský m

Jaroslav Cirkovský

Přihlášení na seminář

OBJEDNAT SEMINÁŘ

Přihlášením na seminář souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami, s evidencí vašich kontaktních údajů (do doby, než požádáte o jejich vymazání a zrušení vašeho souhlasu, což je možné udělat kdykoliv) a se zasíláním informací či nabídek seminářů.

Nejlepší vyjednaváč je váš počítač

Podrobný návod, jak realizovat úspěšné výběrové řízení

ebook o firemním nákupu a e-aukcích


X

© Jaroslav Cirkovský • Všechna práva vyhrazena • Provozovatelem webu je firma BENEFICO s.r.o. • Google+

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby