Správná volba pro váš profesionální růst
Vynakládáte na provoz skladu a udržování stavu zásob značné množství finančních prostředků? Jaké postupy používáte k měření efektivity? Jsou to úspory? Existují však i jiné praxí ověřené nástroje a metody, které vám velmi dobře poslouží k účinnému řízení stavu zásob.
Ale pozor, při špatném zvoleném postupu může vaše snaha řídit stav zásob způsobit nespolehlivost v dodávání. Z tohoto důvodu je nutné nejprve pochopit kategorizaci jednotlivých zásob.
Protože zevšeobecňující přístup sice může přinést okamžitý efekt, ale na druhou stranu může být příčinu značných vícenákladů.
Naopak vhodně zvolený postup řízení stavu zásob pozitivním způsobem ovlivní nejen výši finančních prostředků vynaložených na provoz nebo ziskovost společnosti.
Proto, pokud chcete minimalizovat celkové náklady logistických činností s ohledem na včasné plnění požadavků konečných zákazníků, musíte jednat na základě promyšleného postupu.
Právě takové konkrétní postupy, návody a potřebné znalosti si osvojíte na semináři „Efektivní metody řízení stavu zásob: Jak snížit náklady a zvýšit obrátku zásob“.
Chcete se přihlásit právě teď? Klikněte na OBJEDNAT SEMINÁŘ a rezervujte si místo.
Tento kurz navazuje na seminář Dokonale funkující sklad. Podívejte se, jak vám pomůže ve vaší praxi. >>
Jak vám tento seminář pomůže v praxi
Operativní chod skladu je v naprosté většině případů spojen s řízením stavu zásob. Abyste zodpovědně dostáli tomuto úkolu, musíte mít přehled o základních metodikách, které vám v tom pomohou.
Přesvědčíte se, že je lepší náklady na zásoby optimalizovat, a ne pouze paušálně minimalizovat.
Abyste uměli tyto operativní činnosti vykonávat efektivně, naučíte se procesy měřit a vyhodnocovat.
A jak to uděláme?
Ukážeme si promyšlené a v praxi vyzkoušené postupy, které v hojné míře používají známé a úspěšné společnosti.
Seminář je určen manažerům logistiky, manažerům nákupu, nákupčím, střednímu a vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí efektivně řídit proces zásobování, optimálně uspořádat skladový prostor a vybrat vhodná zařízení a techniku do skladu. Dále je určen referentům nákupu nebo logistiky, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérově růst.
Seminář se uskuteční 31. 10. 2019. Začíná v 9:00, předpokládaný konec je v 16:30.
Hotel Occidental Praha Five**** (dříve Hotel Barceló Praha Five), Radlická 46, 150 00 Praha 5
Při včasné registraci seminář stojí 5 300 Kč bez DPH. Zvýhodněná cena je platná pouze do 15. 9. 2019. Standardní vstupné, které je platné od 16. 10. 2019, činí 5 900 Kč bez DPH. Cena zahrnuje:
K tištěným materiálům, zahrnující osobní know-how lektora ověřené vlastní praxí, navíc získáte tyto velmi hodnotné BONUSY v ceně 4 500 Kč bez DPH
Pořád ještě váháte? Není třeba.
Protože jsem si naprosto jistí přínosem semináře pro zlepšení úrovně řízení vašich zásob, rozhodli jsem se usnadnit vám rozhodování a poskytnout vám garanci vrácení peněz.
Pokud se na seminář přihlásíte a během první hodiny zjistíte, že s obsahem a průběhem nejste spokojení, tak můžete seminář opustit a požádat o vrácení kupní ceny.
Ing. Aleš Mandák, ALog.
Působí jako poradce, interim manažer, kouč a mentor v oboru Supply Chain Management.
Obchodním a výrobním společnostem poskytuje poradenské služby zaměřené především na LEAN procesy, Globální Supply Chain Management na straně jedné a komplexní optimalizace logistiky a skladování, nákupu, plánování a výroby na straně druhé.
Má za sebou 19 let praxe v ředitelských a manažerských pozicích a také bohaté zkušenosti jako lektor vzdělávacích institucí a projektový manažer mnoha úspěšných projektů v Automotive i mimo ni.
Jde například o projekty v oblasti Procurementu, Logistiky a Plánování, optimalizační projekty Supply Chain Managementu, zavádění a optimalizace chodu konsignačního skladu nebo hodnocení dodavatelů.
Aleš je absolventem Mendelovy univerzity v Brně. Dále je aktivním členem americké asociace APICS (American Production and Inventory Control Society), členem Komory logistických auditorů ČR, auditorem dle ČSN ISO 9001, 14001, držitelem certifikátů Auditor logistiky a Certifikovaný Lean Six Sigma – Green Belt, stejně jako evropského logistického certifikátu ESLog.
Přihlášení na seminář
Přihlášením na seminář souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami, s evidencí vašich kontaktních údajů (do doby, než požádáte o jejich vymazání a zrušení vašeho souhlasu, což je možné udělat kdykoliv) a se zasíláním informací či nabídek seminářů.
© Jaroslav Cirkovský • Všechna práva vyhrazena • Provozovatelem webu je firma BENEFICO s.r.o.
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby