Správná volba pro váš profesionální růst

Excelentní nákupčí (dva lektoři)

Existuje celá řada společností, které si neuvědomují, že „každá zbytečně utracená koruna znamená o korunu méně zisku a každá ušetřená koruna přináší o korunu větší zisk“. Tyto společnosti proto nevěnují oddělení firemního nákupu a vzdělávání nákupčích dostatečnou pozornost. 

Průměrný nákupčí se snaží rychle reagovat na požadavky interních zákazníků a držet ceny na nízké úrovni. Zpravidla řeší pouze záležitosti operativního charakteru v termínu „včera bylo pozdě“.

Dobrý nákupčí pomůže společnosti dodávat zákazníkům zboží či služby v požadované ceně, kvalitě, množství a čase. To vše navíc od správného a bezpečného dodavatele.

Excelentní nákupčí k tomu přidá komplexní znalost nákupního trhu a schopnost zvolit správnou nákupní strategii a strategii vztahů s dodavateli.

Hraje aktivní roli v řízení dodavatelů či ve vztahu s interními zákazníky. Navíc také zná a chápe jejich význam.

V praxi používá různé nástroje například pro analýzu nákupního portfolia, nákupního procesu a jeho optimalizaci. V neposlední řadě je také zdatným vyjednavačem.

Kdo je kvalifikovaný nákupčí a jaký je jeho význam pro společnost?

Kvalifikovaný nákupčí je základní stavební kamen úspěšného oddělení nákupu a prosperity firmy jako takové.

Vedení firmy by proto mělo zaměstnat a zaplatit nejlepší nákupčí, kteří jsou k dispozici, a vytvořit jim nejlepší možné pracovní podmínky. Protože pokud se tak nestane, firma za to stejně jednou zaplatí.

 Jak vám tento seminář pomůže v nákupní praxi

Na semináři EXCELENTNÍ NÁKUPČÍ získáte přehled o technice snižování nákupních cen a vyjednání lepších dodavatelských podmínek.

Dozvíte se, jak posoudit současnou úroveň nákupu a získáte povědomí o metodách optimalizace nákupních procesů.

Naučíte se také tajemství vytvoření účinné nákupní strategie.

Osvojíte si postupy a metody pro optimalizaci procesu nákupu a snižování jeho nákladů.

Na semináři nebudete jen sedět a poslouchat. Během realizace případové studie na téma realizace výběrového řízení si porovnáte vaše návrhy a postup kolegů z branže.

Podívejte se na krátkou videoukázku

Co se dále dozvíte

Komu je seminář určen

Nákupčím různých oborů, kteří si chtějí rozšířit své znalosti, stejně tak i začínajícím pracovníkům nákupu, kteří se mají zájem vzdělávat a kariérově růst.

Co říkají zákazníci

Možná si říkáte, že to sice zní zajímavě, ale že chcete důkazy. Že vám učat na semináři k něčemu opravdu bude. Nechme tedy mluvit klienty, kteří už absolvovali nějaký kurz a aplikují různé tipy, rady a návody ve své každodenní nákupní praxi:

„Kurz vedený panem Cirkovským byl pro mne přínosný. Nejenom, že jsem se po celou dobu jeho trvání dobře bavil a po jeho ukončení neměl pocit „vyšťavenosti“, jako tomu je u některých jiných kurzů, navíc mne i obohatil a to nejenom o lektorovy osobní zkušenosti, ale i o postřehy jiných účastníků, jak a v čem pokračovat dál. Co například děláme dobře, co nikoliv a co bychom měli/mohli udělat pro zlepšení nejen samotného procesu nákupu naší společnosti, ale i ohledně jeho postavení uvnitř organizace. Pokud bude možnost, určitě se zúčastním některého z dalších nabízených seminářů“
Radek Humpolec
Glencore Grain Czech s.r.o.

„Moc děkuji za inspirativní seminář Efektivní nákup! Seminář splnil má očekávání a pan Cirkovský mne přesvědčil, že používáním správných metod a postupů pro optimalizaci nákupních procesů může firma docílit snížení nákladů. Získané poznatky lze jednoduše převést do praxe. Profesionální lektor, který umí předat své zkušenosti v oblasti nákupu srozumitelnou formou, rozebrat konkrétní případy a pojmenovat činnosti, které snižují výkon v nákupu. Měli jsme dostatečný prostor pro naše dotazy, které přecházely do vzájemné diskuze účastníků, a tak jsme mohli vzájemně sdílet naše zkušenosti. Tento seminář doporučuji všem, kteří pracují v nákupu.“
Eva Vencovská
Chr. Hansen Czech Republic

„Děkuji za možnost zúčastnit se semináře Efektivní nákup. Přispělo mi to uvědomit si, co je ještě nutné v našem nákupu zlepšit. Jakým směrem se dát, zvláště ve chvílích, kdy se ve vyjednávání dostanete do úzkých.Nejvíce mě zaujala ukázka jak nákup vyhodnotit. Určitě prospěšné a použiji.“
Jana Holomčíková
Vinařství Mutěnice, s.r.o.

Podívejte se na další hodnocení účastníků seminářů.

Čas zahájení a průběh semináře

Seminář se uskuteční 28. 8. 2019. Začíná v 9:00, předpokládaný konec je v 16:30.

Místo konání

Hotel Occidental Praha Five**** (dříve Hotel Barceló Praha Five), Radlická 46, 150 00 Praha 5

Jaká je cena a co za ní získáte

Chcete mít ty nejlepší možné výsledky? Podívejte se, jak a v čem vám pomůže VIP MENTORING. >>>

Při včasné registraci získáte slevu na seminář ve výši 10 % a bude pro vás platit cena od 6 450 Kč.

Zvýhodněné ceny jsou platné pouze do 30. 6. 2019. Standardní vstupné, které je platné od 1. 7. 2019, ve verzi LOW-COST činí  7 167 Kč a ve verzi PROFI kurz stojí 7 722 Kč. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Jak získáte 10% slevu za včasnou registraci

Vyberte si verzi semináře. Klikněte na tlačítko OBJEDNAT SEMINÁŘ. Vyplňte objednávkový formulář a v části Slevový kód vložte kód KempPredprodej a stiskněte tlačítko UPLATNIT SLEVOVÝ KÓD. Cena se automaticky přepočítá. 

Bonusy v hodnotě 5 000 Kč

K obsáhlým tištěným materiálům, zahrnujícím mé sedmadvacetileté zkušenosti nabyté vlastní nákupní praxí, navíc získáte tyto velmi hodnotné BONUSY v hodnotě 5 000 Kč bez DPH.

Chcete se přihlásit právě teď? Klikněte na OBJEDNAT SEMINÁŘ a rezervujte si místo.

OBJEDNAT SEMINÁŘ >>

Pořád ještě váháte? Není třeba.

9690150_sProtože jsem si naprosto jistý přínosem semináře pro zlepšení úrovně vašeho nákupu, své znalosti jsem získal vlastní nákupní praxí a vím, že fungují, rozhodl jsem se usnadnit vám rozhodování a poskytnout vám garanci vrácení peněz.

Pokud se na seminář přihlásíte a během první hodiny zjistíte, že s obsahem a průběhem nejste spokojení, tak můžete seminář opustit a požádat o vrácení kupní ceny.

Kdo seminář vede a proč mu důvěřovat

Jarda Cirkovský m

Jaroslav Cirkovský

František Kofroň
ředitel úseku Centrální nákup ve společnosti Solutions and Services

Od roku 2009 je odpovědný za řízení nákupu ve skupině Veolia v České republice a na Slovensku. Před příchodem do skupiny Veolia působil v Českých aeroliniích (2004-2009), kde odpovídal za vytvoření centralizovaného systému nákupu. Předtím, od roku 2001, byl ředitelem odboru akviziční politiky a správy majetku Ministerstva obrany ČR.

Přihlášení na seminář

OBJEDNAT SEMINÁŘ >>

Přihlášením na seminář souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami a s evidencí vašich kontaktních údajů (do doby, než požádáte o jejich vymazání a zrušení vašeho souhlasu, což je možné udělat kdykoliv).

ebook o firemním nákupu a e-aukcích

Nejlepší vyjednávač je váš počítač

Podrobný návod, jak realizovat úspěšné výběrové řízení

X

X

© Jaroslav Cirkovský • Všechna práva vyhrazena • Provozovatelem webu je firma BENEFICO s.r.o.

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby