Správná volba pro váš profesionální růst

1500px-23

Procurement Professionals Camp

Praha, 27.-29. 8. 2019, Hotel Occidental Praha Five

3 dny plné velkého množství

kvalitních informací – praktických tipů – know-how – výměny zkušeností – skvělého vzdělávání

Staňte se profesionálem, na kterého se budou kolegové s důvěrou obracet!

Firemní nákup je labyrint plný různých překážek a nástrah. Klíčem k úspěchu je umět se na něj podívat z nadhledu.

A to bývá pro mnoho lidí nelehký úkol. Úspěch není o tom dělat daleko víc věcí než ostatní, ale vybrat si a dělat ty správné. Být excelentní nákupčí nebo vybudovat excelentní oddělení nákupu vyžaduje (kromě znalostí, dovedností, schopností, vize, odhodlání jít do akce a pevnou vůli) schopnost umět prodávat a i díky tomu mít podporu nadřízeného.

Ale především:

 Soustředit se na 20 % klíčových činností a těm věnovat maximální pozornost.

 Eliminovat 80 % aktivit, které člověka pouze brzdí.

Ale které to jsou?

Smutná pravda je, že mnoho nákupčích se spokojí s průměrností.

Nikdy nedosáhnou velmi dobré úrovně, úpěnlivě se brání změně, kritizují nebo raději žárlí, než aby sami na sobě usilovně pracovali.

Co je tedy důležité a co dělat? Rozhodně ne si myslet, že vše již znáte. Rozhodně ne dělat mnoho let stále stejné věci. Rozhodně ne dělat mnohem více než ostatní. Čím více a více budete mít klapky na očích, čím více a více budete dřít, čím více a více budete zahlceni, tím spíše ztratíte nadhled a utopíte se v každodenní operativě.

Tajný recept pro nadprůměrné výsledky úspěšných nákupčích je mít rozhled, nadhled, dobrou strategii a jasný systém.

A v neposlední řadě vytrvalost a dlouhodobé soustředění.

Velmi rád bych vám prozradil nějakou zkratku jak být úspěšný nákupčí, jak vybudovat trvale úspěšné oddělení nákupu. Bohužel tak jednoduché to není.

Schopnost dívat se na věci z nadhledu přichází postupně se zkušenostmi a znalostmi.

Faktem je, že pokud s něčím začínáte nebo jste utopeni ve vlastních problémech, tak nemáte rozhled ani dostatek zkušeností. Dalším neoddiskutovatelným faktem je, že přijít na vše sám je nemožné.

Jakou možnost si vyberete? Čemu dáte přednost? Máte nejméně dvě možnosti:

  1. Jít vlastní cestou pokusu a omylu. Strávit stovky hodin hledáním vlastních řešení. Promarnit spoustu času a peněz. Spoléhat se pouze na vlastní intuici, která vás však může zmást.
  2. Nebo se nechat navigovat od někoho, kdo se na místo, kam se chcete dostat, dostal již dávno před vámi, cestu si prošel a zná ji. Zná její nástrahy, úskalí a dokáže vás přes ně bezpečně a rychle převést.

Je to podobné, jako když stojíte na neznámém místě, nemáte mapu, jen tušíte, kam se asi vydat, ale rozhodnout se musíte. Jaká je pravděpodobnost, že se rozhodnete správně?

Moc dobře vím, o čem mluvím. Když jsem v roce 1992 v branži firemního nákupu začínal, neměl jsem ani tušení o čem tahle práce vlastně je. Jednoduše řečeno, nevěděl jsem, neznal jsem, neuměl jsem, netušil jsem, ale měl jsem vůli a byl jsem vytrvalý.

Roky jsem zkoušel, hledal, díval se, jak to dělají ti nejlepší, a učil se.

Ne najednou, ne z ničeho nic, ale postupně to přicházelo. Postupně, jak jsem sbíral zkušenosti, a především se učil, učil a učil. Ostatně to dělám stále.

Pokud chcete uspět, zapněte si navigaci, nechte se vést a dosáhnete cíle mnohem rychleji a efektivněji.

Proč má smysl se kempu účastnit a jak vám účast pomůže ve vaší praxi

Ušetříte hodiny hledání, pokusů a možná také omylů, protože:

Komu účast rozhodně nedoporučuji

Kdo se s vámi podělí o své bohaté zkušenosti

Tomáš Veit m

Ing. Tomáš Veit
Head of Procurement Western & Central Europe, Plzeňský Prazdroj

Má dlouholetou praxi jako ředitel nákupu v mezinárodních společnostech s primárním zaměřením na nové nákupní trendy jako je elektronický nákup a systémové nástroje; motivace, hodnocení a rozvoj pracovníků nákupu; TCO a jiné.

V současné době vede nákupní týmy ve střední a západní Evropě pro Plzeňský Prazdroj, který ovládá japonská pivovarnická skupina Asahi. V nákupu začínal před čtrnácti lety.

Seminář: 27. 8. Strategické řízení nákupu a strategie nákupu

Ing. František Kofroň, MBA
ředitel úseku Centrální nákup ve společnosti Solutions and Services

Od roku 2009 je odpovědný za řízení nákupu ve skupině Veolia v České republice a na Slovensku. Před příchodem do skupiny Veolia působil v Českých aeroliniích (2004-2009), kde odpovídal za vytvoření centralizovaného systému nákupu. Předtím, od roku 2001, byl ředitelem odboru akviziční politiky a správy majetku Ministerstva obrany ČR.

Seminář: 28. 8. Excelentní nákupčí

 

Ing. Robert Rubánko 
Regionální ředitel nákupu TI Automotive Thermal Evropa

Celou svoji profesní dráhu spojil s automobilovým průmyslem. Nejprve působil 10 let v oblasti managementu kvality. Poté byl  odpovědný za nákup přímého materiálu pro TI Automotive závod v Jablonci nad Nisou.

V roce 2010 se stal Regionálním ředitelem odpovědným za celoevropský nákup přímého a nepřímého materiálu v TI Automotive, ve výrobkové skupině HVAC, od roku 2018 Thermal.

Seminář: 29. 8. Efektivní strategie nákupu: Jak v nákupu odhalit skrytý potenciál

Jarda Cirkovský m

Jaroslav Cirkovský, MBA
lektor a konzultant úspěšného firemního nákupu

Problematice firemního nákupu se věnuje od roku 1992. Jako nákupní manažer pracoval v prostředí českých i zahraničních společností. Nakupoval pro velkoobchodní firmu, v mezinárodních řetězcích, pro společnost působící v oblasti letecké přepravy a souvisejících pozemních služeb nebo pracoval ve výrobní firmě v leteckém průmyslu. Nyní je majitelem firmy BENEFICO. Působí jako konzultant a také jako lektor v kurzech zaměřených na problematiku firemního nákupu. Semináře sám organizuje a rovněž spolupracuje s celou řadou vzdělávacích společností. O své znalosti a zkušenosti se dělí na svém blogu a v diskusní skupině Excelentní nákup na LinkedIn.

Semináře: 27. 8. Strategické řízení nákupu a strategie nákupu, 28. 8. Excelentní nákupčí, 29. 8. Efektivní strategie nákupu: Jak v nákupu odhalit skrytý potenciál

Daniel Mikláš mDaniel Mikláš
jednatelem vzdělávací společnosti Edumatik, spol. s r.o.

Je specialistou v problematice Microsoft Excelu. Mimo jiné se věnuje návrhům, modelování a analýzám nákupních i jiných ekonomických postupů.

Práci v Excelu a lektorování se zabývá 20 let. Jeho kurzy za tu dobu navštívil bezpočet spokojených účastníků. Kromě pořádání otevřených seminářů také realizoval mnoho excelových řešení na klíč.

Seminář: 27. 8. Microsoft Excel pro nákupčí 

Jak si vybrat a objednat seminář

Registrace na jednotlivé kurzy se provádí na příslušných stránkách vybraného semináře (jednoduše klikněte na název semináře). Všechny kurzy jsou celodenní.

Vybrat si můžete jeden, dva nebo tři semináře, vždy však jen jeden na osobu a příslušný den.

Při včasné registraci získáte zvýhodněnou cenu.

Program

Úterý 27. 8.

>> Strategické řízení nákupu a strategie nákupu

>> Microsoft Excel pro nákupčí 

Středa 28. 8.

>> Excelentní nákupčí

Čtvrtek 29. 8.

>> Efektivní strategie nákupu: Jak v nákupu odhalit skrytý potenciál

 CO ŘÍKAJÍ ÚČASTNÍCI O SEMINÁŘÍCH

Možná si říkáte, že to sice zní zajímavě, ale že chcete důkazy. Že vám učat na semináři k něčemu opravdu bude. Nechme tedy mluvit klienty, kteří už absolvovali nějaký kurz a aplikují různé tipy, rady a návody ve své každodenní nákupní praxi:

„Semináře Strategické řízení nákupu a Excelentní nákupčí splnily maximálně moje očekávání. Lektor Jarda Cirkovský nás na obou seminářích velmi poutavě seznámil s hlavními principy strategie nákupu a detailně nás provedl správným nákupním procesem. Svoje prezentace prokládal i velkým množstvím případů z praxe a semináře tak byly zajímavé po celý den. Účast na těchto seminářích určitě doporučuji všem, kteří si chtějí osvěžit a prohloubit svoje zkušenosti z oblasti nákupu a posunout se profesně zase o kousek dál!“
Tomáš Vacek
AXA Česká republika a Slovensko

„Seminář Excelentní nákupčí více než předčil moje očekávání. Po Vašem semináři, se mi dosti otevřely oči a pohled na nákup jako takový se změnil. Moc se mi líbil způsob prezentace, převedení slov a grafů do reality. Příjemně, jednoduše a s humorem podané informace, které nutí člověka přemýšlet nad daným tématem. Není to jen o tom, že člověk sedí mezi 50 dalšími lidmi a poslouchá hodinové proslovy. Možnost vyjádřit se, diskutovat, poznat nové lidi ve stejném či zcela jiném oboru. Za mě osobně velice přínosné školení.“
Michal Matějka
Exerion Precision Technology Olomouc s.r.o.

„Seminář Strategické řízení nákupu a strategie nákupu mohu doporučit všem, kteří se o danou problematiku zajímají. Mě samotné pomohl získat nový pohled na oblast nákupu a obohatil mě o řadu informací, které mohu přenést do praxe. Seminář byl veden profesionálně, velmi srozumitelnou formou a s vysvětlením na praktických příkladech.“
Dana Jarušková
AVG Technologies CZ, s.r.o.

>> Podívejte se na další hodnocení účastníků seminářů

Aby byl váš nákup na vysoké úrovni, musíte…

… a my vám k tomu dáme návody ovařené lety praxe

ZOBRAZIT PŘEHLED SEMINÁŘŮ

© Jaroslav Cirkovský • Všechna práva vyhrazena • Provozovatelem webu je firma BENEFICO s.r.o.

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby