Správná volba pro váš profesionální růst

VIP mentoring

Když chcete mít ty nejlepší možné výsledky

Možná si ze semináře odnášíte spoustu cenných informací – mnoho užitečných nástrojů, ale vaše myšlenky připomínají puzzle rozházené po zemi a nevíte, jak vše aplikovat v praxi.

Možná se marně snažíte slnit důležitý úkol, váháte, protože nevíte jak dál, ale nadřízenému se to bojíte přiznat, a začínáte pochybovat, že to zvládnete.

Možná vám po nástupu na vaši pozici bylo celkem jasné, jak to všechno budete dělat a jak to bude fungovat, ale nyní se s tím čím dál víc trápíte a přešlapujete na místě, protože si nevěříte.

Možná musíte učinit nějaké důležité rozhodnutí a reakce se po vás chce ihned, ale vy si nejste jistí, váháte, a tak zkoušíte všelijaké postupy a doufáte, že to nějak bude fungovat.

Možná ze svého šéfa cítíte pochybnosti o vašem potenciálu, ale věříte si a chcete mu dokázat, že jste tím nejlepším a že na to máte.

Je naprosto normální/přirozené nevědět si rady, váhat, protože něco neznáte nebo neumíte.

Hodil by se vám návod, kde byste se dozvěděli, co máte dělat? Hodila by se vám pomoc někoho, kdo tam, kam se chcete dostat, již byl a dokáže vás bezpečně navigovat?

Přivítali byste možnost svoje názory prokonzultovat s odborníkem z branže?
Jaké by to bylo mít jistotu, že děláte svoji práci dobře, že dokážete reagovat rychle, že dokážete najít správné řešení?
Líbilo by se vám zbavit se stresu a obav, jestli to děláte dobře a jestli něco podstatného neopomíjíte?

Trvalo mi dlouhé roky, než jsem se dokázal na nákup podívat z nadhledu a než jsem našel funkční systém

Dnes, když mám možnost pracovat se spoustou nákupčích, vidím, jaké chyby dělají. Často to jsou chyby, které jsem v minulosti dělal také.

Faktem je, že stát se dobrým nákupčím nebo vybudovat opravdu fungující oddělení nákupu nelze přes noc.

Jaké jsou 3 hlavní důvody, proč nemáte výsledky, jaké byste chtěli?

Jaký je první problém? Absence stretegického řízení.

Jaký je druhý problém? Abcence efektivního systému, podle kterého by nákupčí, respektive oddělení nákupu smysluplně pracovalo.

Jaký je třetí problém? Nedostatečně proškolený nákupní tým. 

A pokud má nákup výsledky, tak je neumí dostatečně „prodávat“. I proto jsou jiná oddělení vnímána jako důležitější – nákup nemá dostatečnou vážnost.

Chcete jít trnitou cestou pokusů a omylů?

Byl jsem na tom podobně. Trvalo mi řadu let, než jsem si dokázal určit správné klíčové činnosti, vybrat ty správné nástroje, vše skloubit a propojit, abych pracoval maximálně efektivně – aby oddělení nákupu fungovalo.

Přišel jsem na to, že nestačí být dobrým nákupčím, který se vyzná v nakupovaném sortimentu a umí vyjednávat. Že nestačí umět určit správné krátkodobé cíle, mít organizační schopnosti a vytyčit cestu. Ale je nutné se podívat nákup z nadhledu a vytvořit fungující systém provázaný s chodem celé společnosti.

Chcete opakovat stejné chyby, kterých se dopustil někdo před vámi?

Anebo si chcete usnadnit život a rychle dosáhnout výsledků?

Máte pochybnosti, zdali to zvládnete?
Nevíte, na co se zaměřit nejdříve?
Připadá vám, že se z vás stal hasič požárů?
Nejsou vaše výsledky v souladu s očekáváním?
Dal vám nadřízený najevo nespokojenost?

Nevíte co s tím?

Něčím podobným jsem si prošel také. Tehdy bych velmi ocenil nějaký manuál, podle kterého postupovat, abych nemusel vymýšlet vymyšlené. Pomoc někoho zkušeného, abych se nemusel stresovat a v práci nemusel trávit 12 hodin denně.

Faktem je, že pokud s něčím začínáte nebo jste utopeni ve vlastních problémech, nemůžete mít rozhled ani dostatek zkušeností. Dalším neoddiskutovatelným faktem je, že přijít na vše sám je nemožné.

Jak vám VIP mentoring konkrétně pomůže?

Podívám se na váš nákup nezaujatýma očima, položím vám řadu všetečných a možná i nepříjemných otázek, řeknete mi svoje plány a já vám ukážu, jak jich dosáhnout.

Neslibuji zázračný úspěch ze dne na den. Neslibuji, že se to zařídí samo od sebe. Bude to vyžadovat spolupráci na vaší straně pří realizaci doporučení.

Společně vytvoříme konkrétní plán aktivit, a vy budete vědět CO, PROČ, KDY a JAK přesně máte dělat.

Podrobně spolu probereme, kde zrovna vás tlačí bota. Podíváme se na to, co se vám povedlo, co vám funguje, na čem musíme zapracovat a co musíme změnit.
Podíváme se na váš nákup z nadhledu, vytyčíme si cíl a ukážeme jasnou cestu, jak se k cíli dostat – plán a jak ho krok za krokem plnit.
Budu na vás pečlivě dohlížet, aby se vám zvolený plán jednotlivých činností podařilo realizovat a dotáhnout do konce – pomohu vám dlouhodobě se soustředit na klíčové věci.

Jak to bude probíhat?

3× až 5× za měsíc proběhne konzultace po Skype. Buď si uděláme plán, nebo vždycky tak, aby to v danou chvíli dávalo smysl s ohledem na realizovanou aktivitu.
Možnost asistence po telefonu nebo po e-mailu – budu se vám věnovat i mimo domluvené termíny konzultací.
Celkem spolu strávíme sedm hodin.

Další variantou je celodenní konzultace u mě v kanceláři nebo návštěva u vás ve firmě a provedení analýzy nákupu. Zde je potřeba počíta s vyšší investicí.

Proč zrovna já a proč mi důvěřovat?

Pokud se ještě neznáte, jmenuji se Jaroslav Cirkovský. Jsem absolventem britského vysokoškolského programu zaměřeného na strategické řízeni a držitelem titulu Master of Business Administration (MBA) uděleného britskou Nottingham Trent University. Na OPEN UNIVERSITY CR, BUSINESS SCHOOL jsem získal Profesionální diplom v managementu.

Dále jsem absolvoval řadu kurzů, seminářů a konferencí se zaměřením na problematiku nákupu. Mezi dlouhodobé kurzy, kde je nutné složit zkoušky, lze zařadit kurz Manažer logistiky, který je certifikován Komorou logistických auditorů, kurz Trénink trenérů Preparation for Certified Purchasing Professional (CPP) či  Preparation for Certified Professional Purchasing Manager (CPPM) pořádaný The American Purchasing Society.

Zde jsem dále absolvoval kurzy Managing Inventory, Esential Law for Buyers ans Sellers, Math for Purchasing and Business a Applied Cost and Price Analysis.

Problematice firemního nákupu a obchodu se věnuji od roku 1992. Jako nákupní manažer jsem působil v prostředí českých i zahraničních společností (LOM PRAHA s.p.; Letiště Praha, a. s.; Globus ČR, k.s.; SPAR Česka Obchodní Společnost s.r.o. nebo VETRO – PLUS a.s.).

V současné době pomáhám profesionálním nákupčím nebo firmám řešit problémy, které je trápí a sami na ně již nestačí. Svým klientům mimo jiné napomáhám zvyšovat kvalifikaci, odhalovat prostor pro úspory nebo zvyšovat úroveň firemního nákupu.

Jako lektor jsem vedl 249 seminářů, kterými prošlo 1 893 účastníků.

S jakou investicí je zapotřebí počítat?

VIP mentoring stojí 11 950 Kč bez DPH měsíčně. Pokud si ho objednáte spolu se seminářem, získáte slevu.

Ale soudím, že vám ani nejde o to, aby to stálo co nejméně. Více vám jde o to, aby vám naše spolupráce přinesla konkrétní výsledky – úspory, lepší nákupní ceny, efektivnější procesy nebo lepší strategii.

Co je cílem a kolika lidem pomohu?

Cílem této intenzivní spolupráce je dosáhnout v co nejkratším období reálných výsledků, na kterých se domluvíme. V některých případech spolu strávíme měsíc, složitější úkoly si vyžádají, abych vám pomáhal déle, třeba 3 měsíce. Rozhodnutí, kolik času spolu strávíme, bude vždy na vás.
Moje kapacita je omezená a najednou zvládnu pomáhat maximálně 5 lidem. Buďte to zrovna vy!

Pro koho je VIP mentoring?

VIP mentoring není vhodný pro každého. Kdo chce, hledá způsob, CO a JAK dělat, kdo nechce, hledá důvod, PROČ TO NEJDE. Chci a umím pomoci pouze lidem, kteří chtějí…

Abych měl jistotu, že vám mohu opravdu pomoci, musím o vás něco vědět. Napište mi prosím odpovědi na tyty otázky:
Pro jakou společnost a v jaké oblasti pracujete?
Jakou zastáváte pozici?
Jak dlouho děláte v nákupní branži?
Na jaké úrovni se v současnosti podle vás nachází váš firemní nákup (váš odhad)?
Jak je velký váš nákupní obrat?
Kdo všechno se nákupem ve společnosti zabývá?
S čím konkrétně potřebujete pomoci?

Když z vašich odpovědí usoudím, že mám pro vaši situaci dostatek znalostí a zkušeností, potvrdím vám to. To vše proto, aby pro vás byla naše spolupráce maximálně přínosná.

Napište mi

Napište mi. Ozvu se vám a domluvíme se, co pro vás mohu udělat.

© Jaroslav Cirkovský • Všechna práva vyhrazena • Provozovatelem webu je firma BENEFICO s.r.o.

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby